علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

گرما در کره‌جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت

  • کد خبر: ۱۷۷۳۴۸
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
گرما در کره‌جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت
شمار جان باختگان گرمای شدید در کره جنوبی روز چهارشنبه به ۲۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار افرادی که بر اثر گرمای شدید در کره جنوبی جان خود را از دست دادند روز چهارشنبه به ۲۳ نفر افزایش یافت.  

خبرگزاری «آناتولی»، این رقم را سه برابر شمار جان باختگان در موج گرمای سال ۲۰۲۲ در این کشور اعلام کرد.

مقامات کره جنوبی هشدارموج گرما را به  سطح «جدی» رسانده اند که بالاترین سطح در سامانه هشدار چهار مرحله‌ای است. روز سه شنبه  این رقم ۲۱ نفر بود که با احتساب ۲ مورد فوتی روز چهارشنبه این آمار به ۲۳ نفر رسیده است.

این کشور از اواسط ژوئن هوای بسیار گرم را تجربه کرده است. دما در بسیاری از مناطق  کره جنوبی به ۳۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

تحقیقات جدید همچنین نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از جمعیت جهان در ماه گذشته گرمای بی‌سابقه را مشاهده کردند.

به گزارش شبکه خبری «ان بی سی» دانشمندان اروپایی گفتنه‌اند که ژوئیه تقریباً به طور قطع گرم‌ترین ماه تمام دوران بوده است.  

روزنامه «گاردین» نیز نوشت در شهر «فینیکس» در ایالت «آریزونا» در آمریکا در این ماه حد نصاب ۲۷ روز متوالی بالای ۴۳ درجه سانتیگراد را داشته و تا کنون ۲۵ مورد مرگ ناشی از گرما در سال جاری گزارش شده است. گرما زدگی در این شهر به حدی بوده که اکثر تخت‌های بیمارستان‌های آریزونا پر شد.

استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع در آمریکا بسیار رایج‌تر از اروپاست، اما بسیاری از مکان‌ها در آمریکا هنوز برای مقابله با گرمای فوق‌العاده تابستان آماده نشده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->